Viktnedgång!

Projektet började alltså den 27 september 2010. I dag är den den 18:e januari och jag har gått ner 11 kg!

Det jag vill börja med att tillägga är att, under dessa veckor, har jag varit på två långpromenader annars har jag bara gått till och från skolan, som tar 10 min fram och tillbaka. Nu har vi äntligen kommit igång med träningen och det känns jätte skönt!

Genom att ha slutat äta godis, dricka dricka och inte ätit (mitt älskade) fikabröd så har jag tappat 11 kg. Tyvärr har jag inte mätt mig ännu, men så fort jag har gjort det lägger jag upp måtten!

Här kommer de gamla måtten iallafall:

Midjemått: 96 cm
Bröst: 111 cm
Rumpa: 121 cm
Lår: 68 cm
Arm: 33,5 cm

När vi började med projektet vägde jag 93,6 kg. Som mest har jag vägt 98 kg, så jag har inte räknat med de kilorna jag tappat innan. Men om man ska räkna med de också har jag sammanlagt gått ner 16 kg. - nu väger jag 82,3! 

Jag ser fram emot att se hur många centimeter jag kommer att ha tappat när vi är klar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback