Spinning på egen hand!

God kväll!

Denna dagens träningspass var spinning. På egen hand! Vi hade alla glömt att ta med en skiva så då kom vi överens om att vi skulle lyssna på musik i headset - för ett sånt hade vi med oss.

Allting gick bra och det var roligt att få prova på att göra "övningarna" själv, att själv bestämma vad man ville göra, i sin egen takt osv.

Vi körde på med spinning i ca. 30 min.

När jag kom hem åt jag middag, sedan åkte jag till en vän och vi hade bestämt oss för att traska ut i det varma vädret. Det blev en en-timmas-promenad, mer eller mindre! Och nu är jag mör som aldrig förr.

Jag är väldigt nöjd med dagens tränings insatser och jag är stolt över mina medarbetare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback