söndagspasset + dubbeltrubbel

Dagens träning skulle egentligen äga rum imorse, redan vid 9 tänkte vi vara på plats då. Men då fick vi ett problem som vi inte alls tänkte att vi skulle behöva stöta på. Lokalen var larmad och ganska så låst!? dumt av oss att bara anta men vi valde att inte ge upp för dagen utan vi sköt fram träningen.

Vid halv 3 körde vi igång med ett danspass som johanna så flitigt hade gjort. Det var allt från att skaka rumpan till att göra utfall, till att hoppa upp och ner och fram och tillbaka och hit och dit och dit och hit. (Dock hackade skivan tills vi kom på vad felet var) Jätte kul var det och det är en träningsform som jag upplever tar bort koncentrationen från att det är jobbigt till att kunna stegen och lyssna på den härliga musiken.

Efter hennes pass laddade vi upp med frukt och vatten och sen körde vi lite styrke träning. Alla körde individuellt och jag tror att det blev ett bra resultat där på slutet. Jag känner då mig helt slut i överkroppen vilket jag riktade in mig mest på idag. Man lägger som upp ett pass för sig själv och man lär sig även att pressa sig själv då vissa kan ge upp!

Är mycket nöjd med dagens träning och imorgon kör vi igen om vi inte lyckas få något mer bekymmer.




Kommentarer
Postat av: trogen läsare

Det låter som att ni haft det roligt? :) shake shake shake..

2011-01-30 @ 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback