Dagens träning!

I dag blev det träning mellan 16:00-17:30 :) Om det är någon som funderar vars vi håller hus när vi tränar så är det i björknäs gympasal. Vi har fått nyckel till en mindre del av anläggningen så att säga :) Det är verkligen en jätte bra möjlighet för oss eftersom vi alla inte har träningskort på samma ställe eller är utan.

Vi började i alla fall med Spinning i 40minuter som Moa höll i. Hon visade en väldigt jobbig övning på cykeln som VERKLIGEN kändes i lår och rumpa, så jag hoppas man får lite träningsvärk imorgon efter det :) Sen körde vi olika styrkeövningar för rygg, ben och mage. Då hjälptes vi alla åt att komma på olika övningar för just dessa muskelgrupper. Jag fick jätte bra tips om nya ryggövningar och jag känner att jag verkligen har tränat ryggen, så skönt! :) De är kul när man kan "byta" kunskap med varandra och ännu roligare är det att lära sig nya övningar istället för de "vanliga" som alla kan.

I dag började vi med enkäterna och det gick väldigt bra, det verkade som att vi ställt bra frågor och ingen tyckte de var svårt att svara på. :) Återkommer med enkäten så ni också får se våra frågor vi ställer, men det blir senare :) Jennifer har även hunnit att sammanställa de klasser vi varit till idag, mycket bra! :)
Lägger upp lite bilder från kvällens träning! :D


Full koncentration!

Såhär kul har vi ALLTID när vi tränar :D

HEEEEELT SLUT!

Vi jobbar vidare och tränar vidare så hörs vi om någon dag! Ha det bra och ät inget onyttigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback