17 januari

Hey! Det var inte igår om jag så säger. Men projektarbetet är i fullgång, mer än någonsin så jag tänkte uppdatera litegrann om det. Förra veckan startade vi upp träningen tillsammans. Jag, Moa, Johanna och Jennifer alltså. Första passet blev bodystep? om jag inte minns helt fel så hette det de? Jag och namn går INTE ihop. I varje fall så tog de sjuuuuuukt på vaderna tog några dagar innan jag kunde gå som en 18åring istället för en 118åring :) Efter det körde vi igenom ett corepass i 40minuter som Johanna hade filat på. Observera nu att jag (Stina) och Jennifer är ganska lost när de gäller gruppträning så vi såg kanske inte lika grasiösa ut som Johanna och Moa gjorde. Men vi kämpade igenom det rätt bra tycker jag! :) Och om jag hade roligt? SÅ JÄVLA KUL!! motivationen är på hööögnivå. Under corepasset gjorde de så fruktansvärt ont, ja riktig jävla smärta! Tårarna kom till och med, trodde inte det var möjligt? Men jag gav inte upp och de kan ju ha med det att göra. I torsdags stod de 1timmes spinning på schemat, hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att jag skulle klara det med tanke på att jag aldrig i hela mitt liv kört spinning, men jag kämpade, oj vad jag kämpade och svich hade det gått 60minuter? "JAG KLARADE DET" var mina ord efter det. Haha! Lycklig tjej? Jo. Självförtroendet kanske hoppade upp några nivåer. Det kändes ju skönt och veta att mitt slit i ett vanligt gym ändå gav någonting. ;)

Våra planer är att köra MINST 2gånger i veckan men även 3dagar i veckan om det är möjligt.
Tisdag, Torsdag och Söndag. Och däremellan kombinerar jag det med träning i gym på nordpoolen :)

-5kg än så länge, woho :) Nu kör vi JÄÄÄÄÄÄRNET sist veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback