mycket energi = mycket gym

I tisdags tog jag mig lite mat och sen for jag och tränade. Jag vet inte vad det var i den där maten men gud vad den gav mig energi. Började med att värma upp i 20-25 minuter och sen körde jag mina vanliga övningar på maskinerna. La även till lite extra övningar på axlarna och mer på mage. Efter det tänkte jag börja avsluta och stretcha men när jag kände efter var jag inte alls klar. Jag var inte redo att gå därifrån så jag gick till springbanden och och sprang i dryga 10 minuter. Det var oerhört skönt att få springa bort lite i benen och efter det var jag redo att avsluta dagens pass!

Måste bara fortsätta tjata som alla gör.... Se till att stretchingen blir din belöning efter träningen. Om du är i gymmet, se till att stretcha ändå. Vad du än gör för något. Det kan vara jobbigt och kännas obehagligt till en början men efter några gånger kommer du känna att det här, det är skönt! Mycket viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback