förändringar

Jag och johanna satt och pratade idag om allt mellan himmel och jord, vi satt och pratade om städning och varför det ska vara så svårt att röja upp efter sig? (irritarionsmoment#1) Och på något sätt där kopplade vi det till träning, jag satt bara och surrade och så flög det ur mig. Men jag har faktiskt tänkt på hur det har förändrat mig, kan ju bara tala för mig själv!

Innan man började träna intensivt hade man energi till att gå i skolan och that's it! Förut kunde jag ta långa powernaps efter skolan för att jag var så trött och då hade jag bara varit i skolan under dagen. inget annat? När man tränar får man ju som säkert alla vet ett mycket större energiförråd, vilket gör att du får mer och mer att göra av med. Så de dagarna som man inte tränar alls eller tränar lite mindre än de andra dagarna har man mycket mer energi till över. Då kom vi fram till hur bra det är att träna och att alla kan ha nytta av det. Man orkar mycket mer om dagarna och det betyder att du kan göra dagarna fullspäckade om du vill. Du har mer energi till att hålla dig fräsch, till att gå ut med vänner, att STÄDA.... ja allt! Tänk vad skönt va, nu fick ni massvis med motivation till att träna va? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback