dagens pass, eget ansvar!

Idag precis som förra veckan körde vi spinning med egen musik. Alla cyklade i sin egen takt med olika rörelser. Vi vill ju kunna hjälpa och ge er råd och tips men även att ni ska känna igen er i någon utav oss, därför måste jag påpeka att det är väldigt bra att finna en bra motivation. För 2 år sen hade jag ingen motivation alls att gå och träna, jag hade ett gymkort men jag använde det inte alls då jag egentligen hade behövt det som mest. Några månader senare började jag träna med Johanna och vi började gå på pass, det var min hjälp till att finna en egen bra motivation. Idag går jag inte alls på pass lika mycket som jag gjorde då om ens nånting för precis som johanna spårade det ur. Idag kan jag längta till gymmet, idag kan jag gå ut på en promenad om jag har tråkigt, idag kan jag fara ut och springa bara så där, idag kan jag göra egna övningar. Idag har jag en motivation som vi vill att alla ska ha.

Om vi återgår till dagens träning då, när alla var klar var vi svettiga och vi hade rört på oss. Det är ett bra tecken på att man faktiskt kan sitta och göra slut på sig själv utan att någon annan säger vad man ska göra. Vi sa till varandra "vi kör till 5 över" sen stoppade alla in sina hörlurar i öronen och sen var vi klar. Bra jobbat tjejor!






Kommentarer
Postat av: Anonym

ge mig motivation ?

2011-02-03 @ 21:00:34
URL: http://juliaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback