28 december

Såhär i juletid så ligger vi inte (som många andra) på latsidan. Nej, nej. Vi ska snart iväg på våran första träning tillsammans. Vi har fått tillgång till en lite sal där vi kan utföra det vi ska göra. Idag är de Johanna som har utformat ett träningspass och det ska bli intressant och se hur mycket man klarar av. Haha, kan ju meddela att jag tappat rätt mycket när jag blev sjuk i EN MÅNAD!?! Aja, nu är jag back on track och mer ivrigare än tidigare. Kan bero på att jag känner att jag vill hitta tillbaka till den konditionen jag hade, för nog har jag tappat en heldel när jag haft ett uppehåll, absolut. Eller så inbillar jag mig? Men de tror jag inte. Jaja, det är nog lätt fixat ;)

Hur som helst så ska de bli riktigt kul och äntligen komma igång och träna tillsammans. Det kommer nog gå finnemang!

NU SKALL SVETTEN FORSA UR VÅRA KROPPAR MINA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback